utorok 29. októbra 2013

 Deodoranty & anti-perspinanty



Garnier Mineral Invisi Calm deospray & Garnier minera Invisible 48H Black/white/colors-Tieto deodoranty od Garnier ma velmi milo potesili tým že nedraždia pokužku.  Rychlo sa vstrebávajú. Čo sa týka jeho vydrže ta je cca pol dna. Ich vona je prijemná sice ten invisi ma taku  jemnejsiu /lepsiu/ maju aj   dalsie jeho plus je to ze nezanechávajú  biele skrvny na oblečení a samozrejme aj  plus  je ich  cena -1,99€ v DM. Za mna určite doporučujem! + prijemné chladí v lete velke+!
Playboy Play  it spicy....Čo sa týka tohto dezodorantu nemozem povedat žeby ma niečim zaujal jeho vydrž je priemerná , vona je klasická ako u  playboya a mne celkom vyhovuje .cena je okolo 3 € Velke mínus je ze zanecháva biele skrvny po oblečení. Určite by som si ho si ho viackrát uz nezakupila .
Rexona Happy- tento deodorant je užastný. Už na prvý pohlad ma zaujal jeho obal ktory sa mi paci.krásna vona jablka a fialiek okuzli všetkých okolo!  Ma vydržat 48H ale ako u všetkých deodorantov to nie je pravda vydrží tak 8H co je vcelku dobre. Jeho cena je cca 3€.Za mna určite ano a doporucujem aj ružovy!
Balea Deospray - ako dobré vieme znacka Balea sa dá kupit len v DM a má krásnu sladku vonu , ktorá mna uplne dostala kedze som na sladke vone.  Vydrzou - podpriemerneNeocakavala som vela od tychto deodorantov  co sa mi aj potrvdilo kupovala som ich len kvoli ich nadhernej voni . Cena je 1,29€.



Garnier mineral invisible roll-on Vlastnosti má ako aj deospray cize sa nemozem stazovat . Cena je 1,99€ v DM.
Rexona maximum protekcion - V lete to bol pre mna hotový zazrak. Má prijemnu vonu. Jeho výdrz je neskutočná zanecháva suchý pocit. Cena je  vysia 5,19€  ale za kvalitu to urcite stoji! doporucujem:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára