nedeľa 4. mája 2014

Palette Colot Shampoo 341 Čokoládový






Ahojte ,  dnes som si farbila vlasy touto  farbou no výsledok nedopadol podľa mojich predstáv.Pred farbením som mala vlasy svetlohnedé a čakala som že budú studeno-tmavo hnedé. Farbu som nechala pôsobiť na vlasoch   25 minút následne som si ich umyla a vlasy sú čierne.  Nabudúce budem pri výbere odtieňa  farby opatrnejšia a určite siahnem po svetlejších odtieňoch. Budem rada ak mi napíšete či máte s týmito Palette šampónmi podobnú skúsenosť? Či si tiež farbíte vlasy alebo aká farba je podla vás ta najlepšia? Majte sa krásne. 

1 komentár:

  1. Škoda, že si sem nedala fotku ako to vyzerá. Ale podľa krabičky to nie je farba, ale šampón, tak sa čiernej rýchlo zbaviš. Radčej chodím ku kaderničke, kde mám istotu, že keď chcem hnedé vlasy, nebudú čierne. Nominovala som ťa na tag, tak budem rada, ak ho spravíš. Pozri ku mně a maj sa pekne.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť